سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تمام دسته ها
  • تمام دسته ها
  • آشپزی
  • آموزش
  • آموزشی و کاربردی
  • آی او اس
  • ارز دیجیتال
  • اسکریپت
  • اسکریپت اندروید و ios
  • افزونه
  • اقتصاد
  • الکترونیک
  • اندروید
  • برق
  • برق
  • برنامه نویسی
  • بنر
  • بنر دهه فجر
  • بنر روز معلم
  • بنر شب یلدا
  • بنر محرم
  • پزشکی
  • پوسته
  • پیشنهاد شگفت انگیز
  • تاریخ ایران
  • تخفیف
  • تراکت
  • تراکت پزشکی
  • تراکت پوشاک
  • تراکت چاپ و تبلیغات
  • تراکت خشکبار
  • جزوه درسی
  • حسابداری
  • خدماتی
  • داستان و رمان
  • دانشگاهی
  • درسی
  • دین و مذهب
  • رایگان
  • رمان
  • روانشناسی
  • روانشناسی
  • ریاضی
  • سایر موارد
  • سیستم عامل
  • سیستم مدیریت محتوا
  • شبکه
  • شبکه
  • شعر و ترانه
  • طب سنتی اسلامی
  • علوم انسانی
  • فاقد دسته بندی
  • فرم ها
  • کارت ویزیت
  • کارت ویزیت آرایشی بهداشتی
  • کارت ویزیت پزشکی
  • کارت ویزیت شخصی
  • کارت ویزیت شرکتی
  • کارت ویزیت فروشگاه موبایل
  • کارت ویزیت کافه رستوران
  • کامپیوتر
  • کامپیوتر
  • کتاب
  • کتاب الکترونیک (PDF)
  • کودک و نوجوان
  • گالری تصاویر
  • گرافیک
  • گرافیک
  • مدیریت
  • مقاله
  • مهندسی
  • مهندسی
  • موسیقی
  • موکاپ
  • موکاپ بروشور
  • موکاپ کاتالوگ و مجله
  • موکاپ کامپیوتر و لپ تاپ
  • موکاپ کتاب و دفتر
  • موکاپ لوگو
  • موکاپ موبایل
  • نرم افزار
  • وب و کامپیوتر
  • ویدئو
  • ویندوز

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از کلاس، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد. تماس با شماره همراه 09227227262 بصورت تلفنی یا ارسال پیام در واتساپ.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
توسط
تومان